Pytania i odpowiedzi - E-Cigler

Kategorie

Producenci

Zapraszamy również na...

Newsletter

Z jakiego kraju są realizowane zamówienia.

Zamówienia realizowane są z polskiego magazynu za pośrednictwem polskich opcji spedycyjnych.

W jakim czasie realizowane są zamówienia?

Zamówienia realizowane są w przeciągu 1-2dni roboczych od wyboru opcji pobraniowej lub zaakceptowania wpłaty. Po tym czasie zamówienie od nas wychodzi. Finalny termin doręczenia zależy od wyboru opcji dostawy (1-3dni roboczych).

Co ile są księgowane płatności?

Płatności księgowane są 1x dziennie (w dni robocze). Przelewy księgowane są ręcznie przez pracownika na podstawie wyciągu bankowego tak więc pytania typu, kiedy lub czy został zaksięgowany przelew? nie są potrzebne. Status o zaksięgowaniu przelewu przyjdzie na maila.

W jakich godzinach czynny jest kontakt telefoniczny?

Kontakt telefoniczny jest dostępny pod nr 608 564 630 od poniedziałku do piątku w godzinach 11-16.

Czy sprzedawane produkty na stronie są oryginalne i posiadają gwarancję?

Tak produkty oferowane w naszym sklepie sa w 100% oryginalne, wszystkie produkty posiadają kody zdrapki do unikatowej weryfikacji na stronie producenta. Produkty posiadają też gwarancję realizowaną za pośrednictwem naszego serwisu.

Kiedy dostawa jest darmowa?

Darmowa dostawa jest od 2 punktów dobioru (dowolna kwota zamówienia) oraz przy pozostałych pcjach dostawy przy zamówieniach od 500zł netto.