Pytania i odpowiedzi - E-Cigler

Kategorie

Producenci

Zapraszamy również na...

Newsletter

Z jakiego kraju są realizowane zamówienia.

Zamówienia realizowane są z polskiego magazynu za pośrednictwem polskich opcji spedycyjnych.

W jakim czasie realizowane są zamówienia?

Zamówienia realizowane są zazwyczaj w ciągu 1 dnia roboczego. Zamówienia złożone do godziny 11:00 od poniedziałku do piątku  staramy się wysyłać tego samego dnia. Informujemy iż termin doręczenia może różnić się w zależności od wyboru opcji dostawy gdzie najszybszymi opcjami są usługi INPOST (paczkomat,kurier).

Co ile są księgowane płatności "przelew tradycyjny"?

Płatności księgowane są 1x dziennie (w dni robocze). Przelewy księgowane są ręcznie przez pracownika na podstawie wyciągu bankowego tak więc pytania typu, kiedy lub czy został zaksięgowany przelew? nie są potrzebne. Status o zaksięgowaniu przelewu przyjdzie na maila. W celu przyśpieszenia realizacji zamówień E-Cigler udostępnia też szybkie płatności poprzez Przelewy24.

W jakich godzinach czynny jest kontakt telefoniczny?

Kontakt telefoniczny jest dostępny pod nr 609 564 630 wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach 11-16.

Czy sprzedawane produkty na stronie są oryginalne i posiadają gwarancję?

Tak produkty oferowane w naszym sklepie sa w 100% oryginalne, wszystkie produkty posiadają kody zdrapki do unikatowej weryfikacji na stronie producenta. Produkty posiadają też gwarancję realizowaną za pośrednictwem naszego serwisu.

Jak zrealizować gwarancję?

W przypadku stwierdzenia usterki w okresie gwarancyjnym prosimy niezwłocznie odesłać produktu przesyłką poleconą (rejestrowaną) na adres serwisu. Po odesłaniu przesyłki prosimy o przesłanie na adres serwisu zgłoszenia o nadaniu paczki (nr zamówienia, opis usterki oraz nr przesyłki którą paczka idzie). Prosimy wysyłać wyłącznie uszkodzony element. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za elementy sprawne wysłane razem z uszkodzonym elementem. Prosimy nie nadawać przesyłek nie rejestrowanych gdyż nie dochodzą i nie ponosimy za to odpowiedzialności. Do zgłoszenia reklamacyjnego wymagany jest numer seryjny produktu oraz unikatowy kod zdrapka jeżeli takowy występuje na produkcie (służy on jednocześnie do zweryfikowania oryginalności produktu na stronie producenta)

Procedura reklamacji w skrócie: Uszkodzony element zabezpieczamy oraz pakujemy, udajemy się na pocztę nadać przesyłkę poleconą na adres serwisu (SERWIS ul. Elizy Orzeszkowej 15 20-435 Lublin), kiedy już mamy potwierdzenie nadania przesyłki wysyłamy mail na serwis@e-cigler.pl z nr nadania przesylki, nr zamowienia, zdjeciem nr seryjnego i kodu zdrapki weryfikacyjnego oryginalnosc produktu. Następnie czekamy na powrót wymienionego elementu. Średni czas realizacji gwarancji to 30dni.

Kiedy dostawa jest darmowa?

Darmowa dostawa jest do 2 punktów dobioru (dowolna kwota zamówienia) oraz przy pozostałych opcjach dostawy przy zamówieniach od 350zł brutto.